Довідка про роботу зі зверненнями громадян

Довідка про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року

Оприлюднено у Довідка про роботу зі зверненнями громадян

Довідка

про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року

Ізюмською районною державною адміністрацією протягом звітного періоду вживалися  належні заходи по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до Регламенту райдержадміністрації на підставі планів, до яких включені проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, підготовка щоквартальних звітів про роботу із зверненнями громадян, проведення засідань постійно діючої комісії з питань звернень громадян.

Реєстрація звернень громадян здійснюється з використанням Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858. Організація проходження та виконання звернень в райдержадміністрації відбувається з дотриманням вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року №348.

Протягом 9 місяців 2016 року до райдержадміністрації надійшло 280 звернень, що  на 41% більше, ніж у 2015 році, з них:  230 громадян звернулось особисто, 5 звернень надійшло поштою (з обласної державної адміністрації – 45, що на 49% більше проти 2015 року).

За звітний період найбільше звернень надійшло з питань  соціального захисту  – 217,  в порівнянні з показником минулого року їх кількість збільшилась на 50,7%. В зверненнях  порушувались питання про надання матеріальної допомоги, призначення і виплати соціальної допомоги, забезпечення твердим паливом,  тощо. З метою вирішення вищезазначених питань районною державною адміністрацією мешканцям району, котрі звернулись, та які мають групу інвалідності, малозабезпеченим громадянам, багатодітним  сім’ям надана, та  буде надаватися і надалі одноразова матеріальна допомога на лікування.

Засіданням ради з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення за звітний період надана матеріальна допомога  на загальну суму  135 900 грн.

На другому місці,  питання комунального господарства – 22, що на 72,7%  більше  відповідного періоду 2015 року . Найчастіше зустрічаються питання з газифікації населених пунктів, електропостачання будинків, будівництва та ремонту доріг комунальної власності і загального користування, належного стану водопостачання тощо.

На третьому місці,  питання аграрної політики і земельних відносин – 12, що на 16% більше аналогічного періоду 2015 року. На сьогодні та впродовж багатьох років найгостріше турбують громадян питання виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво,  ведення особистого селянського господарства,  отримання розрахунків за земельні та майнові паї, передачі в оренду земельних ділянок, земельні конфлікти, тощо.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Заявникам обов’язково надається чітка, обгрунтована, повна відповідь, з урахуванням строків, установлених законодавством.

При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної державної адміністрації, у п'ятиденний термін вони пересилаються за належністю, відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам.

Відповідно до Указу Президента від 07.02.2008 року  109, головою районної державної адміністрації взято під особистий контроль та забезпечується проведення першочергових особистих прийомів жінок, яким присвоєно почесне звання України - „Мати - героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України.

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, багатодітні сім’ї, одинокі матері, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші громадяни які, потребують соціального захисту та підтримки.

З метою оперативного вирішення проблемних питань, роз'яснення  та реалізації громадянам  права на звернення і особистий прийом в районній державній адміністрації працює телефон "Гаряча лінія". Однак заявники, здебільшого  віддають перевагу особистому спілкуванню з керівництвом під час особистих та виїзних прийомів, протягом  звітного  періоду в телефонному режимі до керівництва райдержадміністрації громадяни не звертались.

Крім того, керівництвом райдержадміністрації розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою та громадянами. Зокрема, продовжують постійно проводитись сходи громадян по віддалених селах району,  на яких жителі мають можливість вирішувати свої проблемні питання безпосередньо на місці.

Відповідно до п.6 вищезазначеного Указу розпорядженням голови райдержадміністрації затверджено графік проведення особистого прийому громадян керівництвом Ізюмської районної державної адміністрації, двічі на рік затверджується графік проведення виїзних прийомів за місцем проживання громадян району.

За результатами зустрічей приймаються відповідні доручення із визначенням термінів та відповідальних за виконання завдань, що спрямовані на покращення життєдіяльності мешканців Ізюмського району.

Для надання кваліфікованої допомоги громадянам з правових питань спеціалістами юридичного відділу апарату райдержадміністрації за затвердженими графіками надається  безкоштовна юридична консультація.

Для потенційних заявників створені необхідні умови щодо отримання ними необхідної інформації для написання заяви, а також облаштовано місце, де вони можуть це зробити.

На спеціальному стенді в приміщенні райдержадміністрації розміщено наступну інформацію: найменування установи, її керівний склад, поштова та електронна адреси, номери телефонів. Також можна ознайомитись з графіком прийому громадян керівництвом та начальниками управлінь і відділів райдержадміністрації.

На офіційному веб-сайті Ізюмської райдержадміністрації щокварталу розміщуються довідки про  роботу із зверненнями громадян, нормативно-правові документи, інформація щодо порядку організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації,  а також графіки його проведення.

Питання діяльності райдержадміністрації постійно висвітлюються через місцеві засоби масової інформації (газета «Обрії Ізюмщини», ТРК СІАТ, РК Радіо-Ізюм). Також населення району інформується про підсумки засідань колегії, проведені апаратні і селекторні наради, про події на територіях сільських рад району.

По зверненням, що надійшли до Ізюмської райдержадміністрації протягом  9 місяців 2016 року , вжито необхідних заходів, надано вичерпні обґрунтовані відповіді і пояснення. Порушень термінів розгляду звернень громадян  не було.

 

Перший заступник голови райдержадміністрації       Кіян Д.С.

підг.Волкова 21043 

 

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: