football B 2018

НОВИНИ

Відбулася конференція "Педагогічна спадщина В.Сухомлинського"

Оприлюднено у Новини району та області

3 квітня 2018 року на базі відділу освіти відбулась конференція для вчителів початкових класів та бібліотекарів закладів освіти району

 

на тему "Сучасна освіта: реалії та перспективи гуманістичної педагогіки В.О.Сухомлинського у реалізації цілісного підходу до особистості дитини", присвячена 100-річчю від дня народження освітянина-гуманіста, педагога-реформатора і мислителя Василя Олександровича Сухомлинського.
Відкрила конференцію завідувач МК Теницька Л.С., яка розповіла про провідні ідеї новаторства В.Сухомлинського. Дійшла висновку, що звернення до спадщини Сухомлинського, розгляд його педагогічної системи, наявність наукових шкіл та їх активна діяльність як наукова, так і просвітницька, свідчать про плідність та перспективність цього напряму досліджень не лише в структурі історико-педагогічної науки, а й значущість для розв’язання актуальних проблем сучасної освітньої та виховної практики.
Педагоги та бібліотекарі району долучилися до обговорення ідей українського педагога-новатора Василя Сухомлинського. З досвіду роботи виступили учителі початкових класів: Соломка Я.В. (Липчанівський НВК) – презентація "Життя та творчість В.Сухомлинського"; Колосенко Л.М. (Левківська ЗОШ), з питання "Серце віддаю дітей"; Савченко Л.І. (Вірнопільський НВК), з питання "Любов до дітей"; Адаменко І.В. (Співаківська ЗОШ) – "Ціннісний потенціал змісту творів В.Сухомлинського у навчанні молодших школярів"; Бойко Г.В. (Іванчуківська ЗОШ) – "Школа казок", бібліотекар Малокомишуваської ЗОШ Соболь Н.М. поділилася з присутніми досвідом роботи з відзначення ювілейної дати в бібліотеці, наголосила, що успіху можна досягти тільки в спільній роботі з вчителями початкових класів.
Методист МК Заїка С.М. у виступі зупинилася на ролі спадщини Сухомлинського щодо виховання дитей, обговорили тези "Порад молодому вчителю". Провела аналогію до проблем виховання підростаючого покоління у ХХ та ХХІ ст. Наголосила, що сучасний ринок освітніх послуг зацікавлений у якості: мало знати свій предмет – необхідно бути неординарною особистістю, здатною на «суб’єктно-суб’єктні» відносини у ставленні та подачі навчального матеріалу. Учні мають доступ до інформації, технічний прогрес сприяє максимально оперативному розповсюдженню фактажу. Проте вчитель-людина ніколи не стоятиме поруч із вчителем-комп’ютером, оскільки духовна сутність виховання в пріоритеті і в наш час.
Творчість В.Сухомлинського є своєрідною педагогічною енциклопедією всебічного розвитку особистості, теоретичні аспекти та практичний досвід якої в умовах модернізації змісту сучасної шкільної освіти та впровадження нових державних стандартів є актуальними і заслуговують на подальше ґрунтовне вивчення та використання.
В ході роботи конференції присутні виробили резолюцію. Учасники дійшли висновку, що спадщина В.Сухомлинського є неоціненна, багата, потребує застосування в Новій українській школі.

01 20002 200

 

Джерело

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

  • rada
  • city izyum
  • uk 3
  • bpd integr
  • baner new
  • NADU
  • president kadr rezerv
  • rv
  • top11
  • uk 4
  • uk 9
  • Harkyvoblenergo
  • izyum2
  • president kadr rezerv
  • uk 9
  • uk 37

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Новини - Харькiвська обласна державна адмiнiстрацiя

Новини Харкова та Харкiвської областi.